Technologický giganti ako Microsoft, Netflix, Spotify alebo ruský Google – Yandex, získavali informácia priamo od Facebooku. Informácie boli ale podsúvané aj výrobcom áut a mediálnym spoločnostiam, ktoré tak medzi užívateľmi nadobudli väčšiu atraktivitu.

Na TOTO sa pripravte:

Netflix a Spotify mali možnosť čítať súkromné ​​správy posielané medzi užívateľmi pričom Amazonu a Yahoo LEN poskytovala sociálna sieť prístup k informáciám o priateľoch užívateľov, hoci verejne vyhlasovala, že takýto typ zdieľania už pred rokmi skončil.

Mark Zuckerberg opakovane v reakciách na škandály týkajúce sa nakladania s dátami tvrdil, že spoločnosť nikomu dáta nepredáva.

„Počas niekoľkých rokov uzatváral dohody o zdieľaní informácií s desiatkami spoločností v Silicon Valley. Títo partneri dostali hlbší prístup k užívateľským dátam, než aký kedy Facebook priznal!“

ZIEĽAJTE TENTO ČLÁNOK ABY ČO NAJVIAC ĽUDÍ VEDELO O TEJTO NEKALEJ PRAKTIKE!