Technologický giganti ako Microsoft, Netflix, Spotify alebo ruský Google – Yandex, získavali informácia priamo od Facebooku. Informácie boli ale podsúvané aj výrobcom áut a mediálnym spoločnostiam, ktoré tak medzi užívateľmi nadobudli väčšiu atraktivitu.
Na TOTO sa pripravte:
Netflix a Spotify mali možnosť čítať súkromné správy posielané medzi užívateľmi pričom Amazonu a Yahoo LEN poskytovala sociálna sieť prístup k informáciám o priateľoch užívateľov, hoci verejne vyhlasovala, že takýto typ zdieľania už pred rokmi skončil.
Mark Zuckerberg opakovane v reakciách na škandály týkajúce sa nakladania s dátami tvrdil, že spoločnosť nikomu dáta nepredáva.
„Počas niekoľkých rokov uzatváral dohody o zdieľaní informácií s desiatkami spoločností v Silicon Valley. Títo partneri dostali hlbší prístup k užívateľským dátam, než aký kedy Facebook priznal!“