Lidl je jedným z najpopulárnejších reťazcov trhu s potravinami v SR. Pred nejakou dobou obchody predstavili koša so skrytou funkciou, ktorá uľahčuje nakupovanie, najmä pre starších ľudí. Bohužiaľ len málo zákazníkov vie, ako ju používať!

Sieť Lidl je pre zákazníkov dostupná v 29 krajinách a ako medzinárodne aktívna skupina využíva rôzne synergie vrátane objedávania niektorých tovarov vo veľkých objemoch, čo má priaznivý vplyv na cenu pre zákazníka.

Ako spoločnosť pôsobiaca na Slovensku má záujem podporovať slovenských dodávateľov a podniká v tomto smere viaceré konkrétne kroky.

Lidl si podmanil aj náš domáci trh. Nedávno reťazec zaviedol do supermarketov nové koše, ktoré majú skrytú funkciu, ktorá zákazníkom uľahčuje nakupovanie.

Článok pokračuje na ďalšej strane.