Prišla o milióny.

Svoju úlohu môže zohrávať aj to, čo málokto tuší: za reklamu vtedy rodičia dievčatka, ktorej matka pochádza z Ukrajiny, mali od modelingovej agentúry dostať smiešnych 24 tisíc korún. Tri roky po natáčaní ich ale ešte nemali vo vrecku, nakoniec im ich vyplatil sám výrobca.

V dnešnej dobe by si pritom dokázali presadiť, aby výrobca tradičného českého kolesového nápoja platili honorár za každý rok vysielania, takže by pokojne mohla byť ich dcéra milionárka, vtedy to ale nebolo možné.

Ako sa natáčalo.

A ako vôbec obľúbená reklama vznikala? V lese na Mladoboleslavsku. Sneh bol umelý, kanec ale živý. A aj keď v reklame dvojicu naháňa, v skutočnosti išlo o plachého tvora, ktorému sa ani nechcelo von z klietky. Muselo sa niekoľkokrát dotáčať a aj kvôli tomu sa celé natáčanie natiahlo na niekoľko dní.

Reklama samotná je obyčajná, nie je v nej nič špeciálneho, ale divákom sa perfektne triafa do predvianočnej nálady, navyše za roztomilosť by Sandra mala pravidelne dostávať.

Toto sa skrátka podarilo, a tak sa s reklamou budeme stretávať ešte mnoho ďalších rokov, aj keď už bude mať Flemrová vlastné malé dievčatká, alebo až bude dokonca aj babičkou …